ტრენინინგის მეექვსე დღეს ვიმუსავეტ მეხუტე მოდულზე, შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის სეფასების რუბრიკები, ვნახეთ პრეზეზენტაცია სეფასების რუბრიკების შესახებ,განვსაზღვრეთ რას ნისნავს ხვედრითი წილი ჩამოვ ტვირთეთ სეფასების რუბრიკები და სევინახეტ საქაღალდეში, გავაკეთეთ პრეზენტაცია
შეფასების რუბრიკა
შინაარსი
|
4
|
3
|
2
|
1
|
ინფორმაციის
მოძიება და კლასიფიკაცია.
|
მოძიებული
ინფორმაცია შინაარსობრივად გამართულია
და პასუხობს მითითებულ თემას.
|
მოძიებული ინფორმაცია
შინაარსობრივად გამართულია, მაგრამ
ნაკლებად პასუხობს მითითებულ თემას.
|
მოძიებული ინფორმაცია
შინაარსობრივად ნაკლებად გამართულია, და ნაკლებად პასუხობს მითითებულ თემას.
|
მიწოდებული ინფორმაცია მწირია და არ პასუხობს მითითებულ
თემას.
|
პრეზენტაციის უნარ-ჩვევა
|
მოსწავლე კარგად არის
მომზადებული ზეპირი პრეზენტაციისათვის.
იცავს
მართლმეტყველების ძირითად ნორმებს. აქვს
კარგი
ვიზუალური კონტაქტი
მსმენელთან,მკაფიო გადმოცემა და ყველასავის გასაგებ ხმაზე მეტყველ
|
მოსწავლე ზეპირი
პრეზენტაციისატვის კარგად არის მოზადებული,მაგრამ ერთ- ერთ ასპექტში ესაჭიროება
გაუმჯობესება.
|
მოსწავლეს რამდენიმე ასპექტზე სჭირდება მუშაობა.
|
სჭირდება პრეზენტაციის ყველა ასპექტზე მუსაობა.
|
ჯგუფში მუშაობის უნარ -
ჩვევა
|
მოსწავლე კარგად
ფლობს და იცავს ჯგუფში მუსაობის წესებს.
|
მოსწავლე ფლობს ,
მაგრამ ნაწილობრივ იცავს ჯგუფში
მუშაობის წესებს.
|
მოსწავლე ფლობს ,
მაგრამ ვერ იცავს ჯგუფშიმუშაობის წესებს.
|
მოსწავლე ვერ ფლობს
და ვერ ოცავს ჯგუფური მუშაობის წესებს.
|
No comments:
Post a Comment